بهترین بیمه بدنه خودرو (ماشین) در سال ۹۹ از نظر مردم و آمار شرکت ها

چگونه بهترین بیمه بدنه خودرو را بخریم؟

این روز ها افزایش ناگهانی قیمت خودرو ها شوک بزرگی در جامعه ایجاد کرده است. این افزایش قیمت، مشکلات بسیاری از قبیل افزایش نرخ تعویض و تعمیر قطعات، افزایش هزینه دستمزد تعمیرات، افزایش سرقت خودرو و قطعات را به همراه داشته است. همانطور که می دانید نمیتوانیم حوادث را پیش بینی کنیم. اما می توانیم خسارت های وارده را به حداقل برسانیم. خرید بیمه بدنه راه حل وقوع این مشکلات احتمالی است. اما  این سوال پیش می آید که بهترین بیمه بدنه خودرو کدام است ؟ در این مقاله میخواهیم فاکتور های انتخاب بهترین بیمه بدنه را بررسی کنیم .

بیمه بدنه چیست ؟

همه ما درباره بیمه بدنه شنیده‌ایم و آشنایی نسبی داریم، اما چقدر با تعهدات و پوشش های آن آشنایی داریم. بیمه بدنه بیمه مکمل بیمه شخص ثالث است که بر خلاف آن، بیمه اختیاری بوده و برای جبران خسارت هایی مالی است که به خودرو وارد می‌شود.اما جالب است بدانید اگر در یک حادثه زیان مالی وارد به خودروی شما بیش از ارزش خودروی متعارف باشد، تنها بخشی از خسارت جبران می گردد و اگر بیمه بدنه نداشته باشید پرداخت باقیمانده خسارت بر عهده شما خواهد بود. تقریبا همه شرکت های بیمه، بیمه بدنه را ارائه می دهند، ما قصد داریم شما را در  انتخاب  بهترین بیمه بدنه خودرو  از میان ۳۰ شرکت بیمه راهنمایی کنیم.

بهترین بیمه بدنه از لحاظ پوشش

به طور کلی پوشش های بیمه بدنه به دوسته پوشش های اصلی و پوشش های اضافی تقسیم می شوند.

پوشش های اصلی

پوشش هایی همچون آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سرقت کلی خودرو و تصادف  جزو پوشش های اصلی می باشند که غیر قابل تغییر یا حذف می باشند. این پوشش ها در بین همه شرکت های بیمه مشترک است.

پوشش های اضافی

پوشش هایی نیز هستند که بیمه گذار بر اساس نیاز هر کدام را با پرداخت حق بیمه اضافی می تواند خریداری کند. این پوشش ها شامل:

  • شکست شیشه
  • بلایای طبیعی (سیل و زلزله )
  • پاشیدن رنگ و اسید و مواد شیمیایی
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • سرقت جزئی قطعات خودرو
  • نوسانات قیمت
  • حذف فرانشیز
  • کشیدن میخ و خط و خش

همه پوشش های اضافی توسط شرکت های بیمه ارائه نمی شوند. برای مثال پوشش خط و خش تنها توسط بیمه ایران ارائه می شود. اگر به دنبال بهترین بیمه خودرو هستید و  میخواهید کامل ترین پوشش بیمه ای را بخرید از طریق سامانه بیمی لایک میتوانید پوشش های مورد نظرتان را انتخاب نمایید .

بهترین بیمه بدنه از لحاظ قیمت

پرداخت خسارت سیار بیمه بدنه

بهترین بیمه بدنه از نظر مردم می تواند ارزان ترین بیمه بدنه باشد. همه ما می‌دانیم که قیمت بیمه بدنه ارتباط مستقیم با قیمت خودرو دارد. با توجه به  افزایش بی سابقه قیمت خودرو ، قیمت بیمه بدنه هم به طور تصاعدی افزایش یافته است. با این حال همه ما در تلاشیم که بهترین بیمه ماشین با قیمت مناسب را بخریم. نرخ محاسبه بیمه بدنه در همه شرکت های بیمه یکسان نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد.

قیمت بیمه بدنه ارتباط مستقیم با ارزش خودرو ( سرمایه بیمه شده ) دارد.

  • نوع خودرو
  • مدل خودرو
  • کاربری
  • پوشش های اضافی
  • سال ساخت
  • تخفیف عدم خسارت
  • سایر تخفیفات شرکتی

همان طور که گفتیم چندین فاکتور در تعیین نرخ حق بیمه تاثیر گذار هستند، اما هر شرکت برای هر یک از موارد ممکن است نرخ متفاوتی داشته باشد. برای مثال تخفیف عدم خسارت سال اول در شرکت بیمه ایران معادل ۲۵% می باشد ولی در شرکت بیمه رازی معادل ۳۰% است.

همچنین بخوانید : انتقال بیمه بدنه : شرایط و تخفیف و هر آنچه باید بدانید

بهترین بیمه بدنه از لحاظ فروش بیمه نامه

یکی از فاکتور ها برای انتخاب بهترین شرکت بیمه بدنه، انتخاب شرکت بیمه ای است که سهم بیشتری از بازار را دارد. آمار مربوط به فروش و عملکرد شرکت های بیمه، هر ساله توسط بیمه مرکزی در سالنامه آماری منتشر می گردد.

سهم بازار به میزان فروش بیمه نامه در هر شرکت بیمه،  نسبت به کل فروش همان بیمه در کلیه شرکت ها تعریف می شود.

در جدول زیر شرکت های بیمه با بیشترین سهم بازار در فروش بیمه بدنه را بر اساس سالنامه آماری سال ۹۷ به ترتیب مشاهده می کنید:

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ فروش بیمه‌نامه
شرکت بیمه سهم بازار تعداد بیمه صادره
ایران ۴۴.۶۱% ۱,۶۲۸,۱۶۳
آسیا ۱۳.۳۳% ۴۸۶,۳۸۲
پارسیان ۷% ۲۵۵,۵۶۳
البرز ۶.۲۱% ۲۲۶,۷۲۱
دانا ۵.۹۳% ۲۱۶,۳۳۱
معلم ۴.۵۰% ۱۶۴,۲۸۳
کوثر ۴.۰۷% ۱۴۸,۵۳۰

با توجه به جدول بالا می توان فهمید بیشترین فروش بیمه بدنه مربوط به شرکت ایران و آسیا بوده است و رتبه اول در میان شرکت های بیمه خصوصی به بیمه پارسیان تعلق دارد.

بهترین بیمه بدنه از لحاظ توانگری مالی

پیش از آنکه به بهترین بیمه بدنه از لحاظ توانگری مالی بپردازیم لازم است به تعریفی از توانگری مالی نگاهی بیاندازیم. توانگری مالی شرکت بیمه در واقع به معنی میزان توانایی مالی آن شرکت در پرداخت خسارت می باشد. با توجه به این نکته که هدف از خرید بیمه بدنه، دریافت خسارت در روز مباداست، پس توانگری مالی از معیار های مهم برای انتخاب بهترین بیمه بدنه ماشین می باشد.

توانگری مالی شرکت بیمه به معنی میزان توانایی مالی آن شرکت در پرداخت خسارت می باشد.

به طور کلی توانگری مالی به ۵ سطح تقسیم می شود. سطح اول به معنای توانگری مالی بالا و سطح پنج به معنای سطح توانگری مالی پایین می باشد. جدول زیر سطح توانگری مالی تعدادی از شرکت های بیمه را نشان می دهد.

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ توانگری مالی
شرکت بیمه نسبت سطح توانگری
ایران ۷۱ دو
آسیا ۱۴۵ یک
پارسیان ۱۲۰ یک
البرز ۱۵۹ یک
دانا ۱۲۱ یک
معلم ۷۷ دو
کوثر ۱۲۶ یک

همانطور که در بالا می بینید بیمه های ایران و معلم در سطح دوم توانگری قراردارند و سایر شرکت های بیمه  در سطح اول توانگری بیمه هستند. شایان ذکر است شرکت بیمه ایران به دلیل آنکه تنها بیمه دولتی می باشد از لحاظ توانگری مالی و پرداخت خسارت عملکرد خوبی دارد. سطوح توانگری شرکت های بیمه توسط بیمه مرکزی اعلام می شود. شما می توانید آخرین تغییرات سطح توانگری شرکت ها را در صفحه شرکت های بیمه سایت بیمی‌لایک مشاهده کنید.

بهترین بیمه بدنه از لحاظ پرداخت خسارت

پرداخت خسارت در همه شرکت های بیمه به صورت یکسان نیست. در واقع بخشی از میزان پرداخت خسارت در شرکت های بیمه به فرانشیز بستگی دارد. فرانشیز به آن بخشی از خسارت می گویند که پرداخت آن بر عهده بیمه گذار است و در تعهد شرکت بیمه قرار نمی‌گیرد. میزان فرانشیز در همه شرکت های بیمه یکسان نمی‌باشد. پیش از خرید بیمه بدنه حتما به شرایط خصوصی بیمه بدنه نگاهی بندازید.

فرانشیز به آن بخشی از خسارت می گویند که پرداخت آن بر عهده بیمه‌گذار است و در تعهد شرکت بیمه قرار نمی‌گیرد.

جدول زیر میزان فرانشیز سه شرکت بیمه ایران آسیا و البرز را با یکدیگر مقایسه می کند:

پوشش ها بیمه ایران بیمه آسیا بیمه البرز
سرقت در جای لوازم و قطعات فابریک خودرو تا سقف ۲۰ % ارزش خودرو تا ۱۰ % ارزش خودرو تا ۱۰ % ارزش خودرو
خسارت سرقت کلی و جزئی ۸۰ % مبلغ خسارت ۸۰ % مبلغ خسارت ۸۰ % مبلغ خسارت
پوشش خسارت باتری ۵۰ % ارزش نو ۵۰ % ارزش نو ۵۰ % ارزش نو
شکست شیشه ۹۰ % ارزش شیشه ۸۰ % ارزش شیشه ۸۰ % ارزش شیشه
بلایای طبیعی ۹۰ % مبلغ خسارت بر اساس خسارت وارده تعیین می گردد ۹۰ % مبلغ خسارت
نوسانات قیمت خودرو تا میزان ۵۰% ارزش خودرو ۲۵ % ارزش خودرو تا ۲۰ % ارزش خودرو
خسارت کلی ناشی از تصادف و تصادم و آتش سوزی ۹۰ % مبلغ خسارت ۹۰ % مبلغ خسارت ۹۰ % مبلغ خسارت
ایاب و ذهاب روزانه به میزان یک در هزار ارزش خودرو تا سقف ۷۰.۰۰۰ تومان به مدت ۳۰ روز (۳ روز اول به عنوان فرانشیز کسر می گردد.) ۱۵ هزار تومان روزانه : به مدت ۳۰ روز (۳ روز اول به عنوان فرانشیز کسر می گردد) روزانه  به مقدار ۳ هزار تومان و به مدت ۳۰ روز (۳ روز اول به عنوان فرانشیز کسر می گردد)

جدول بالا نشان می دهد که میزان فرانشیز در همه شرکت های بیمه یکسان نیست. همانطور که می بینید برای پوشش نوسان قیمت در بیمه ایران تا میزان ۵۰ % ارزش خودرو  بازیافت می گردد اما این میزان در بیمه آسیا و البرز به تریتیب ۲۵ و ۲۰ درصد ارزش خودرو است.

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ سهولت در صدور بیمه بدنه

همانطور که می دانید صدور بیمه بدنه مستلزم بازدید سلامت خودرو می باشد. اگر بخواهیم بیمه بدنه جدیدی را خریداری کنیم حتما می بایست خودرو توسط کارشناس بیمه بازدید و سلامت آن تایید گردد. پس از تایید فرم بازدید بدنه بیمه بدنه صادر می گردد. برای آنکه در زمان خود صرفه جویی کنید می توانید خرید آنلاین بیمه بدنه را از سامانه بیمی لایک انتخاب کنید. از طریق بیمی لایک بازدید سلامت خودرویتان و ارسال بیمه بدنه شما در کوتاهترین زمان ، توسط کارشناسان و در محل شما بصورت رایگان انجام می شود.

در بعضی از شرکت های بیمه خودرو‌های با سال ساخت بالای ۱۰ -۱۵ سال بیمه نمی‌شوند.

در بعضی از شرکت های بیمه خودرو‌های با سال ساخت بالای ۱۰ -۱۵ سال بیمه نمی‌شوند. اگر خودروی شما سال ساخت بالای ۱۰ سال دارد می توانید در سامانه بیمی لایک امکان صدور بیمه بدنه برای خودرویتان را بررسی نمایید.

بهترین بیمه بدنه از لحاظ تعداد مراکز پرداخت خسارت

پرداخت خسارت سیار بیمه بدنه

یکی از دغدغه های همه ما این است که در صورت بروز خسارت به راحتی بتوانیم خسارت خودرو را دریافت کنیم. تعدد مراکز پرداخت خسارت یکی از فاکتور هایی است که می تواند به ما در انتخاب بهترین بیمه بدنه خودرو کمک کند. جدول زیر مراکز پرداخت خسارت تعدادی از شرکت های بیمه را نشان می دهد:

شرکت بیمه تعداد مراکز پرداخت خسارت
ایران ۲۰۹
آسیا ۹۲
پاسارگاد ۸۱
دانا ۷۲
پارسیان ۶۲
معلم ۵۸

در بعضی از شرکت های بیمه خدمات خسارت سیار در محدوده کلان شهر ها به بیمه گذاران ارائه می شود. در زمان وقوع حادثه کارشناس سیار در محل حادثه حضور می یابد و تعیین خسارت می کند. در حال حاضر شرکت های بیمه زیر خدمات خسارت سیار را ارائه می دهند:

  • بیمه آسیا
  • بیمه البرز
  • بیمه پارسیان
  • بیمه رازی
  • بیمه نوین
  • بیمه حافظ
  • بیمه سامان
  • بیمه پاسارگاد
  • بیمه کوثر
  • بیمه کارآفرین
  • بیمه سرمد

بهترین بیمه بدنه خودرو از لحاظ بیشترین میزان تخفیفات

ارزان ترین بیمه بدنه

تخفیفات بیمه بدنه جزو  معیار هایی است که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. هر شرکت بیمه مجاز است تخفیفات متفاوتی در عناوین مختلف به بیمه گذار ارائه دهد. به شرطی که اولا مجموع تخفیفات از ۷۰ % تخفیف فراتر نباشد، دوما تخفیفات عدم خسارت به طور کامل بر اساس آیین نامه (نه کمتر ) به بیمه گذار  ارائه شود.

حداکثر تخفیفات در صنعت بیمه ۷۰% می باشد. در صورتی که شرایط دریافت تخفیف بیشتری داشته باشید ارائه بیش از ۷۰% تخفیف میسر نخواهد بود.

تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر

یکی از امتیاز هایی که شرکت های بیمه به خود رو های صفر کیلومتر ارائه می دهند. تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر است. اما از کجا بفهمیم بهترین بیمه بدنه خودرو صفر کدام است ؟ و کدام شرکت بیشترین تخفیف بیمه بدنه  را ارائه می دهد ؟ برای پاسخ به این پرسش،  ۳ شرکت بیمه ایران ،  آسیا و البرز را باهم مقایسه می کنیم .

در شرکت بیمه ایران و بیمه آسیا حداکثر تخفیف در نظر گرفته شده برای بیمه بدنه خودرو های صفر معادل ۳۰% حق بیمه خالص بدون احتساب مالیات و ارزش افزوده می باشد که این تخفیف در بیمه البرز به میزان ۲۰ % خالص حق بیمه ارائه می شود. جالب است بدانید تخفیف صفر کیلومتر  به خودرو هایی ارائه می شود که از زمان تحویل خودرو بیش از ۳ ماه نگذشته باشد.

اما اگر خودرویتان صفر کیلومتر نیست، نگران نباشید می‌توانید از سایر تخفیفات شرکت های بیمه استفاده کنید.

همچنین بخوانید : همه چیز درباره الحاقیه بیمه بدنه، ضرورت خرید و نحوه محاسبه آن

سایر تخفیفات بیمه بدنه

همانطور که گفتیم هر شرکتی مجاز است که تخفیفاتی را برای صدور بیمه بدنه ارائه نماید. این تخفیفات در بعضی شرکت ها عنوان مشترک دارند. تخفیفات سه شرکت بیمه ای را باهم میبینیم.

تخفیف بیمه بدنه بیمه ایرانتخفیف بیمه بدنه ایران

اول از همه سراغ شرکت بیمه ایران می رویم که در فروش بیمه بدنه حرف اول را درمیان سایر شرکت های بیمه می زند. تخفیف های شرکت بیمه ایران شامل :

  • ارائه تخفیف گروهی به میزان ۱۰%
  • در صورت خرید به صورت نقدی ۱۰% تخفیف ارائه می شود.
  • بهرمندی از ۳۰% تخفیف برای دارندگان خودرو های صفر کیلومتر
  • ارائه ۱۰% تخفیف برای خودرو های با کیفیت
  • ارائه تخفیفات مناسبتی مانند سالروز تاسیس بیمه ایران، نوروز و … به میزان ۱۰ %

در جدول زیر تخفیفات عدم خسارت سالانه را مشاهده می فرمائید.

تعداد سال های عدم خسارت بیمه بدنه میزان تخفیف بیمه بدنه
۱ ۲۵ %
۲ ۳۵ %
۳ ۴۵ %
۴ سال و بیشتر ۶۰%
ارائه تخفیفات هیئت علمی و ایثارگران با  ضریب ۱۰ % با ارائه مدارک و مستندات به بیمه گذاران ارائه می شود.

تخفیف بیمه بدنه آسیا

شرکت بیمه آسیا به خریداران  بیمه بدنه تخفیفات زیر را ارائه می دهد:

  • بیمه آسیا برای دارندگان خودروی صفر کیلومتر ۱۰% تخفیف ارائه می دهد.
  • تا ۴۵% تخفیف به دارندگان خودروهای وارداتی مدل بالاتر از ۲۰۱۴

در جدول زیر تخفیف عدم خسارت سالانه را مشاهده می کنید:

تعداد سال های عدم خسارت بیمه بدنه میزان تخفیف بیمه بدنه
۱ ۲۵ %
۲ ۳۵ %
۳ ۴۵ %
۴ سال و بیشتر ۶۰ %

تخفیف بیمه بدنه بیمه البرزتخفیف های بیمه بدنه البرز

اگر می خواهید بیمه بدنه بیمه البرز بخرید می توانید از تخفیفات زیر استفاده کنید:

  • ۲۰% تخفیف بیمه بدنه برای خودرو های صفر کیلومتر
  • ۱۰% تخفیف نقدی برای خرید هایی که پرداخت نقدی دارند.

در جدول زیر تخفیف عدم خسارت سالانه را مشاهده می کنید:

تعداد سال های عدم خسارت بیمه بدنه میزان تخفیف بیمه بدنه
۱ ۳۰ %
۲ ۴۰ %
۳ ۵۰ %
۴ ۶۰ %
۵ سال و بیشتر ۷۰ %

علاوه بر مواردی که در بالا گفتیم هر شرکت بیمه ای بر اساس شرایط بازار و مناسبت ها و  داشتن بیمه عمر می توانند تخفیفات متنوعی به مشتریان ارائه دهد.

ارزان ترین بیمه بدنه

کدام بیمه بدنه بهتر است

تا الان به بررسی فاکتور های اساسی در خرید بهترین بیمه بدنه اشاره کردیم. اما بهترین بیمه بدنه از نظر مردم همیشه ارزان ترین آن نیست . اگر به دنبال خرید بیمه بدنه ارزان هستید، می توانید فقط پوشش های اضافی ضروری را انتخاب کنید یا  از خرید پوشش اضافی صرف نظر کنید. اما راه ساده دیگری برای خرید بیمه بدنه با قیمت مناسب وجود دارد. کافیست سری به سامانه بیمی لایک بزنید. با انتخاب پوشش های مورد نظر می توانید قیمت های شرکت های بیمه را با یکدیگر مقایسه کنید و ارزان ترین آن را انتخاب کنید.

خرید بهترین بیمه بدنه ماشین از بیمی لایک

سامانه بیمی لایک آسان ترین نحوه خرید بیمه بدنه را ارائه می کند. در وبسایت بیمی لایک می توانید بیمه بدنه خودروتان را بر اساس پوشش ها، قیمت، سطح توانگری، تعداد مراکز پرداخت خسارت، میزان تخفیفات و حتی نحوه خرید (نقدی و اقساطی) انتخاب و خریداری نمایید. مقایسه همزمان چندین شرکت مختلف بر اساس فاکتور‌های انتخاب بیمه در یک صفحه برایتان مشخص می شود تا کمتر دچار سردرگمی شوید. سوال هایتان را از منو چت بیمی لایک بپرسید تا مشاوران ما به شما بگویند کدام بیمه بدنه بهتره .

شرکت های بیمه را می توان از لحاظ سطح توانگری مالی، تعداد مراکز پرداخت خسارت، امکان دریافت خسارت به صورت سیار، ارائه پوشش های کامل و تخفیفات ویژه تقسیم بندی کرد و بر اساس آن بیم ه بدنه را خریداری نمود

وارد سامانه بیمی لایک شوید و مشخصات خودروتان را وارد کنید لیستی از شرکت های بیمه به همراه قیمت ها و تخفیفات برایتان نمایش داده می شود. ارزان ترین بیمه بدنه را انتخاب کنید و در کوتاه ترین زمان بیمه نامه خود را خریداری کنید.

برخی از شرکت های بیمه خدمات خسارت سیار را ارائه می دهند. خسارت سیار یا توسط شرکت بیمه ارائه می شود همچون بیمه آسیا یا توسط شرکت های تعیین خسارت مانند سامان نگار ایرانیان انجام می شود. در صورت بروز حادثه با شماره خسارت سیار که در بیمه نامه قید شده است تماس بگیرید.

بله . تخفیفات بیمه بدنه را می توان به خودروی دیگر و به بستگان درجه یک (پدر، مادر ، همسر و فرزند) انتقال دهید.

تخفیفات عدم خسارت بر روی بیمه بدنه درج شده است. اگر به آن دسترسی ندارد وارد سایت بیمه مرکزی (سنهاب) شوید و استعلام بیمه نامه را بزنید. با وارد کردن اطلاعات خودرو می توانید از تخفیفات بیمه بدنه خود مطلع شوید.

کاربران این روز ها بصورت هوشمندانه بیمه بدنه خود را خریداری میکنند. اما بیشترین خرید بیمه بدنه از سوی کاربران مربوط به شرکت بیمه ایران و آسیا می باشد.

لزوما گران ترین بیمه بدنه خودرو به معنای بهترین بیمه بدنه نیست. اما گران ترین بیمه بدنه خودرو متعلق به شرکت بیمه ایران می‌باشد.

در صورتی که در بازدید سلامت خودرو، کارشناس آسیب دیدگی در قسمتی از خودرو شناسایی کند، دو حالت به وجود می آید. اگر میزان آسیب دیدگی زیاد باشد شرکت بیمه، پوششی به آن خودرو ارائه نمی‌کند. اما اگر خسارت جزئی باشد با رضایت بیمه گذار مبنی بر آگاهی از آسیب دیدگی و عدم پوشش محل آسیب دیده توسط شرکت بیمه، بیمه بدنه صادر می‌گردد.

بله می توانید از سایت بیمی لایک به صورت اقساطی بیمه بدنه را خریداری کنید.

8 نظرات
  1. پژمان می گوید

    بدترین بیمه بدنه واسه سامان هست
    ۵۰ درصد فرانشیز کم میکنه

    1. شیوا پورفیلیه می گوید

      دفعات دریافت خسارت و نوع خسارت وارده بر میزان فرانشیز موثر است .

  2. امید می گوید

    وحشتناک ترین بیمه چه بدنه و چه شخص ثالث بیمه امید هست
    خواهشا کسانی که در مناطق آزاد هستند این بیمه رو خریداری کنند درغیر اینصورت به طرز فاجعه باری دچار دردسر خواهید شد
    فقط بدونید که برای گرفتن یه مدرک یا یه گزارش باید تا منطقه آزاد انزلی برید چون کلیه شعب و دفاترشون چه در تهران و چه در شهرهای دیگه هیچ چیزی به شما نخواهند داد و شما مجبور هستید به انزلی برید .
    درخصوص محک خسارت هم خدمتتون بگم که حتما بعد از رویت کارشناس ارسالی شماره کارشناس رو بگیرید و از فرداش مدام پیگیر باشید تا مدارکتون در سامانه آپلود شده باشه در غیر این صورت ممکنه بلیل عدم آپلود صحیح مدارک در سامانه توسط کارشناس خسارت ، کارتون جهت تشکیل پرونده کلی طول بکشه
    دوستانی هم که بیمه بدنه سایپا خریداری کردند حتما به نمایندگی مراجعه کنند و برگه فیزیکی بیمه نامه رو دریافت کنند و مبلغ بیمه شده رو چک کنید
    مثل ما که موقع پرداخت دعوتنامه بیمه بدنه سایپا رو انتخاب کردیم و بعد از تحویل هنگامی که خواستیم از بیمه بدنه استفاده کنیم گفتند کل مبلغ خودرو رو بیمه نکردید و بخشی ازون بیمه شده و جالبه که وقتی مراجعه میکنید نمایندگی برای پرداخت الحاقیه میگن بیمه شما کامله و الحاقیه ندارد
    کلا سیستم جالبیه و در کل خدمتتون بگم اینجا ایرانه

  3. ذبیح اله قاسمی می گوید

    بیمه البرز به طرز وحشتناکی از پرداخت خسارت کم میکند ومتاسفانه فریب خوردم

  4. فرهاد می گوید

    یکی از بدترین بیمه های بدنه بیمه نوین هست، پایین ترین مبلغ خسارت رو درنظر میگیرن مخصوصا برای ماشین های قیمت بالا، کارشناسی غیر اصولی، تاکید برای انتقال خودرو به تعمیرگاه های موردنظر خودشان

    1. شیوا پورفیلیه می گوید

      دوست عزیز سلام
      هر شرکت بیمه چندین کارشناس ارزیابی خسارت دارد. شما می توانید نسبت به نظر کارشناس پرونده اعتراض کنید.

  5. Rr می گوید

    نظر شما در انتظار تایید مدیر می باشد
    ‌هیچ موقع گول بیمه بدنه پارسیان به دلیل تخفیف هایی که می گذارند و باعث وسپه مشتریان میشوند را نخورید به خودرو بنده وقتی پارک بود زدند رفتند که جهت تعیین خسارت به واحد مربوطه به بدنه پارسیان مراجع کردم بعداز کلی کاغذ بازی و اتلاف وقت سه روز جهت نظر کارشناسی طول کشید بعد گفتند باید شخص متواری شده را پیدا کنید و از او شکایت کنید بنده باید شش ماه دنبال شکایت کردن باشم و هزینه کنم تا شاید به خسارتم برسم پس نقش اساسی بیمه بدنه چیست بجای اینکه کمک حال بنده باشد نقش کشک را دارد

  6. نوشین قنبری می گوید

    بهترین بیمه
    بیمه ایران بدون شک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.